Doorgaan naar hoofdcontent

Wie is Gilbert Vogt?

Ik ben Gilbert Vogt, een veelzijdig model en figurant met een passie voor acteren. Hoewel ik momenteel een bescheiden ervaring heb in acteren, ben ik vastbesloten om deze vaardigheid de komende jaren verder te ontwikkelen.

Ik voel me goed in mijn vel en ben tevreden met wie ik ben. Deze positieve instelling zorgt ervoor dat ik het des te leuker vind om verschillende rollen te spelen en nieuwe personages tot leven te brengen.

Dankzij mijn ervaring als model en figurant heb ik geleerd om mezelf op verschillende manieren te presenteren en om te gaan met verschillende situaties. Dit heeft me een unieke kijk gegeven op de wereld van entertainment en heeft mijn enthousiasme voor acteren alleen maar versterkt.

Mijn Ervaringen

Televisieseries:

  • Divorce
  • Tropenjaren
  • Van Der Valk
  • Het Verhaal van Nederland
  • Dokters
  • Achter Gesloten Deuren
  • Caps Club
  • Goede Tijden, Slechte Tijden

Commercials:

  • Postcode Loterij
  • Centraal Beheer
  • Specsavers
  • Jumbo

Modellenwerk:

  • Promotie personeel werving voor een autobedrijf
  • Brillenfabrikant
  • Blad voor verwarmingen

Ik nodig je uit om mijn reis te volgen terwijl ik mijn vaardigheden verder ontwikkel en nieuwe uitdagingen aanga in de fascinerende wereld van film en televisie.

Bedankt voor je bezoek en ik hoop dat je geniet van mijn werk, en als schrijver op mijn website.

Gerelateerde pagina's:

Terug naar mijn beginpagina

Reacties