Doorgaan naar hoofdcontent

Over Gilbert Vogt

Mijn naam is Gilbert Vogt, een veelzijdige liefhebber van het leven. Als blogger, schrijver en fotograaf leg ik graag de mooiste momenten en verhalen vast. Daarnaast werk ik als service adviseur bij Freeroad, het leukste autobedrijf van Nederland, waar ik met veel plezier klanten help.

Gilbert Vogt model
Gilbert Vogt model
Ik heb ook een passie voor de kunst van het acteren en heb ervaring opgedaan als figurant in televisieseries, reclames en films. Momenteel volg ik een opleiding in theaterimprovisatie om mijn creatieve vaardigheden verder te ontwikkelen.

Muziek speelt een grote rol in mijn leven, vooral Nederlandstalige muziek met een voorliefde voor de liedjes uit de Jordaan. Nederlandse films hebben mijn hart gestolen en ik kan niet genoeg krijgen van het programma "B&B Vol Liefde". Als het op eten aankomt, ben ik dol op de Italiaanse keuken en ik geniet van vakanties in het prachtige Griekenland.

Ik ben gelukkig getrouwd en de trotse vader van twee geweldige kinderen. Samen creëren we dagelijks mooie herinneringen en genieten we van al het goede dat het leven te bieden heeft.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Wie is Gilbert Vogt?

Ik ben Gilbert Vogt, een veelzijdig model en figurant met een passie voor acteren. Hoewel ik momenteel een bescheiden ervaring heb in acteren, ben ik vastbesloten om deze vaardigheid de komende jaren verder te ontwikkelen. Ik voel me goed in mijn vel en ben tevreden met wie ik ben. Deze positieve instelling zorgt ervoor dat ik het des te leuker vind om verschillende rollen te spelen en nieuwe personages tot leven te brengen. Dankzij mijn ervaring als model en figurant heb ik geleerd om mezelf op verschillende manieren te presenteren en om te gaan met verschillende situaties. Dit heeft me een unieke kijk gegeven op de wereld van entertainment en heeft mijn enthousiasme voor acteren alleen maar versterkt. Mijn Ervaringen Televisieseries: Divorce Tropenjaren Van Der Valk Het Verhaal van Nederland Dokters Achter Gesloten Deuren Caps Club Goede Tijden, Slechte Tijden Commercials: Postcode Loterij Centraal Beheer Specsavers Jumbo Modellenwerk: Promotie personeel werving voor een autobedrijf